Bestilling - Betaling - Levering - Support & retur - Hvem er Komplett.dk?

Hurtigere returhåndtering

Langt de fleste produkter som du kan købe på Komplett.dk er så teknisk avancerede at vi vender os til producenterne og vores servicepartnere når der skal afhjælpes fejl. Derfor vil du også kunne spare en frygtelig masse tid ved at tage direkte kontakt til producenten eller deres servicepartnere, hvis dit produkt går i stykker.

Det kan også være en stor hjælp at benytte sig af større søgemaskiner f.eks. Google, for at finde information om præcis dit problem. Da mange i en bred udstrækning benytter sig af internettet og diverse forums til at få svar på netop deres problem er snadsynligheden for at der er et svar til dit problem ret så stor.

Gælder det retur af et komponent (f.eks. bundkort, grafikkort, lydkort eller interne harddiske) skal vi bede dig benytte fejlsøgningsguiden, for at konstatere hvilket et produkt der er defekt. Når du har konstateret Hvilket produkt der er defekt kan du benytte dig af returhåndteringsguiden.

Læs mere

De producenter som har egne rutiner for returforsendelse og reparation ved reklamation, finder du på en liste nedenfor. Hvis dit produkt stammer fra en af disse producenter, skal du klikke på den pågældende producent, for at få information op om hvilke rutiner og instrukser, der da vil gælde for dig.

Kan du ikke finde den fornødne producent kan du med fordel klikke her.