Information Corona - Covid-19

Komplett følger udviklingen af Coronaviruset tæt og forholder os til retningslinjer og gældende anbefalinger. Her har vi samlet informationen, som du behøver at vide for at handle trygt på Komplett.dk.

Ændring af kundefordele

Grundet den pågående situation knyttet til Coronaviruset (Covid-19) og usikkerheden dette medfører, kan vi ikke opretholde kundefordelen, 60 dages åbent køb. Dette indebærer, at vi ikke tager imod varer, du har taget med hjem eller testet hjemme. Øvrige garanti- og reklamationsrettigheder påvirkes ikke af dette, og vil fortsætte med at gælde.

Vi beklager ulempen dette måtte medføre.

Ofte stillede spørgsmål:

Vil man stadig kunne bestille varer som normalt hos Komplett?

Vores lager er i fuld drift, og vi pakker og sender stadig ordre ud. 

 

Hvordan påvirkes leveringstiden af situationen vi befinder os i?

Vores transportører melder, at de ikke har nogen udfordringer med at levere til tiden. 

 

Vil kundeservice være åbent som normalt?

Kundeservice har indtil videre normale åbningstider. Du kan tage kontakt via chat, mail eller telefon. Læs mere her.

 

Vil det være muligt at bestille med hjemmelevering?  

Det er stadig muligt at bestille med hjemlevering. Men det vil ikke være muligt at bestille tillægstjenester, som indbæring, afemballering og retur af EE-affald

 

Ordre bestilt med tillægstjenester

Det vil ikke være muligt at bestille hjemmelevering med tillægstjenester som indbæring, afemballering og retur af EE-affald.