HP
PC:
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Telefon: 80400117
Hjemmeside: http://support.hp.com/dk-da/contact-hp
Defekt ved ankomst
Defekt ved ankomst er 30 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.
Printere
Support / Kontaktinfo
Telefon: +45 70 11 77 00
Defekt ved ankomst
Defekt ved ankomst er 30 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:
-
Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner Elcare.
-
Du vil modtage en færdig frankeret fragtlabel fra Elcare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.
-
Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.
-
Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.
Reklamation
Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.
(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)