fri returfri retur

LG

PRODUKTHJÆLP

Mobil/tablet

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

For reparation af din LG, skal der oprettes en reparationssag på Conmodo.


Andet

Support

LG har egen support som kan hjælpe dig:

Telefon: +45 78 79 64 54

Hjemmeside

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Elcare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner Elcare.

  • Du vil modtage en færdig frankeret fragtlabel fra Elcare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)