LG
PRODUKTHJÆLP
Mobil/tablet
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
For reparation af din LG, skal der oprettes en reparationssag på Conmodo.
Andet
Support
LG har egen support som kan hjælpe dig:
Telefon: +45 78 79 64 54
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:
-
Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner Elcare.
-
Du vil modtage en færdig frankeret fragtlabel fra Elcare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.
-
Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.
-
Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.
Reklamation
Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.
(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)