MSI

PRODUKTHJÆLP

PC - Bærbar/Stationær

Defekt ved ankomst

Er din vare defekt ved ankomst kontakt da vores kundeserivce på telefon 70701919 for at fejlmelde varen og få en ny. Slutbrugere skal levere det defekte produkt tilbage i samme stand det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres tilbage i original kasse med alt tilbehør

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner


Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare Nordic. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Elcare fejlmeldingsportal


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare Nordic. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)

 

Andre produkter - Bundkort, grafikkort osv.

Således gør du:

Logger ind på din konto
Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"