Philips
PRODUKTHJÆLP
TV/Monitor
Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner
Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:
-
Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner Elcare.
-
Du vil modtage en færdig frankeret fragtlabel fra Elcare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.
-
Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.
-
Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.
Reklamation
Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.
(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)
HiFi og øvrige små elektroniske apparater
Hvis dit produkt er defekt, sender du en mail til returinfo@komplett.com og vedlægger et billede af serienummeret / modelnummeret. Skriv hvad der er galt med produktet og indtast dit ordrenummer i emnefeltet.
Hvordan finder jeg serienummeret / modelnummeret?
Serienummer og modelnummer findes normalt på undersiden af produktet. Det er et klistermærke / etiket med tal og bogstaver på den. Det kan også findes på undersiden af batteridækslet.
Ikke alle produkter har et serienummer, så er der i stedet et 4-6-cifret nummer enten på etiketten eller i nærheden af det.
Hvis produktet ikke har serienummer eller modelnummer, kan du oplyse dette i e-mailen.
Andre produkter
Således gør du:
- Logger ind på din konto
- Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"