Acer

PRODUKTHJÆLP

Ved fejl eller reparationer på Acer computere forslår vi at du tager kontakt direkte med deres service center for den hurtigste service. De vil hjælpe dig med alt garanti service på dit produkt.

Defekt ved ankomst

Defekt ved ankomst er 14 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk.
Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.

  • Produktnavn og modelbetegnelse
  • Fejlbeskrivelse
  • Serienummer
  • Faktura

Garantiservice/Reklamation* direkte til servicepartner

Du kan registrere din service på dit Acer produkt direkte hos Acer. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Acer fejlmeldingsservice

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos producenten Acer.

  • Du vil efter få dage modtage en UPS fragtlabel fra Acer. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Maskinen sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)

Kontakt information

Hjemmeside:

www.acer-euro.com

Telefon:

+45 33 70 20 70