fri returfri retur

HP

PC, VR-headset:

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Telefon: 80400117
Hjemmeside: http://support.hp.com/dk-da/contact-hp

Defekt ved ankomst

Defekt ved ankomst er 30 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.


Printere

Support / Kontaktinfo

Telefon: +45 70 11 77 00

 
Defekt ved ankomst

Defekt ved ankomst er 30 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.


Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Elcare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Elcare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner Elcare.

  • Du vil modtage en færdig frankeret fragtlabel fra Elare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner Elcare. Reklamationen registrerer du på Elcare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)