HP

Bærbare:

Support / Kontaktinfo

Telefon: 80400117
Hjemmeside: http://support.hp.com/dk-da/contact-hp

Defekt ved ankomst

Defekt ved ankomst er 30 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.


Printere

Support / Kontaktinfo

Telefon: +45 70 11 77 00

 
Defekt ved ankomst

Defekt ved ankomst er 30 dage fra modtagelse af produktet. Der skal oprettes en retursag og varen skal sendes ind til Komplett.dk Slutbrugere skal levere det defekte produkt ind i samme stand som da det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres i original kasse sammen med alt tilbehør.


Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner InfoCare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Infocare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner InfoCare.

  • Du vil efter få dage modtage en færdig frankeret fragtlabel fra InfoCare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner InfoCare. Reklamationen registrerer du på Infocare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)