MSI

PRODUKTHJÆLP

Bærbar

Defekt ved ankomst

Er din vare defekt ved ankomst kontakt da vores kundeserivce på telefon 70701919 for at fejlmelde varen og få en ny. Slutbrugere skal levere det defekte produkt tilbage i samme stand det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres tilbage i original kasse med alt tilbehør

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner


Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner InfoCare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Infocare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner InfoCare.

  • Du vil efter få dage modtage en færdig frankeret fragtlabel fra InfoCare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner InfoCare. Reklamationen registrerer du på Infocare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)

 

Bundkort

Således gør du:

  • Logger ind på din konto
  • Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"

 

Grafikkort

Således gør du:

  • Logger ind på din konto
  • Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"

 

Stationære

Defekt ved ankomst

Er din vare defekt ved ankomst kontakt da vores kundeserivce på telefon 70701919 for at fejlmelde varen og få en ny. Slutbrugere skal levere det defekte produkt tilbage i samme stand det blev modtaget. Med samme stand menes at produktet leveres tilbage i original kasse med alt tilbehør


Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner InfoCare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Infocare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner InfoCare.

  • Du vil efter få dage modtage en færdig frankeret fragtlabel fra InfoCare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.

Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner InfoCare. Reklamationen registrerer du på Infocare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)