Philips

PRODUKTHJÆLP

TV/HiFi

 

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner InfoCare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Infocare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner InfoCare.

  • Du vil efter få dage modtage en færdig frankeret fragtlabel fra InfoCare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner InfoCare. Reklamationen registrerer du på Infocare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparastion på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)


Monitor

For monitorer skal Philips kontaktes direkte for oprettelse af reparationssag

Telefon: +45 35 25 87 61

Hjemmeside

 

Andre produkter


Således gør du:

  • Logger ind på din konto
  • Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"