Samsung

PRODUKTHJÆLP


Mobil, Tab, Watch, Galaxy buds

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner Conmodo.

 

TV/Monitor, kamera, HiFi, hjemmebio

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Reparation oprettes på servicebroker.dk og varen indsendes med faktura til den adresse du får oplyst når reparationsformularen er gennemført.

 

Laptop, DVD/Blu-Ray

Garantiservice/reklamation direkte til servicepartner

Du kan registere din service på dit produkt direkte på siden til vores servicepartner InfoCare. Klik på nedenstående link for at komme til registreringssiden:

Infocare fejlmeldingsportal

  • Ved fejl på produkter som kræver service så anbefaler vi at registrere service direkte hos vores samarbejdspartner InfoCare.

  • Du vil efter få dage modtage en færdig frankeret fragtlabel fra InfoCare. Denne skal benyttes ved indsending af maskinen.

  • Apparatet sendes direkte til værkstedet uden forsinkende mellemled.

  • Vigtig! Husk at vedlægge købskvitteringen* og pak produktet forsvarligt for stød- og trykskader, før indlevering til posten.


Reklamation

Du kan reklamere direkte til vores servicepartner InfoCare. Reklamationen registrerer du på Infocare fejlmeldingsportal. Ved reklamation* på produkter over 1 år så er det vigtigt at du skriver at du ønsker at reklamere. Købskvitteringen der vedlægges skal underskrives. Dette for at få en gratis reparation på produktet.

(* 1 års reklamationsret for erhvervskøb, og 2 års reklamationsret ved privatkøb)

 

  

Andre produkter

Således gør du:

  • Logger ind på din konto
  • Gå ind på ordren og vælg "Benyt reklamationsret"